╭★ 彩虹狂想曲 ☆╯

希望大家可以幫我一齊編出一首動人的生命樂曲。

Wednesday, August 23, 2006

好耐無打blog 了~~~

今日~ 睇完我wingwing gei diary之後~ 好有衝動要打返d野~~~

好開心€ wingwing有個online diary~ 可以比我o係好遠的地方~ 都知道佢近況~

雖然~~ 好老實~ 我唔可以好sure 佢係日日都好開心~ 不過至少~ 佢身邊有好多人~ 可以replace 我的位置~ 幫我take care 呢小女孩~~ 好jealous~~ 我都好希望可以好似佢咁~ 身邊有好多好多好朋友~ 可能呢個就係us 同hk gei發別~ o係呢度~ 想約個朋友食飯...都可能要drive 成40 miles 去meet一個人.... 放工放學都已經好tired.... 仲邊有力去.....

朋友就會一個一個咁少....

不過我成日都好慶幸~ 我有一個o係hk 咁多年就算好少見都唔會忘記我gei好姊妹~

仲記得我地第一次o係旺中果間neway 唱的"姊妹"~~ 我地永遠都係好姊妹~!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home