╭★ 彩虹狂想曲 ☆╯

希望大家可以幫我一齊編出一首動人的生命樂曲。

Saturday, September 03, 2005

Sorry 老公

sorry呀~ 呢排斬好少online... 無打blog~~ 知道老公你好想我leave message 1打野比你睇... 不過你個lazy 老婆... 又嫌熱又嫌其他野...攪到老公咁掛掛我... 我又唔用webcam...sorry呀... 不過我好驚見到你會超掛住你... 你知老婆中意唔去面對一d野ga ma...sorry呀... 又攪到我地唔開心...

你老婆唔識表達自己.... sorry呀.....

2 Comments:

Post a Comment

<< Home