╭★ 彩虹狂想曲 ☆╯

希望大家可以幫我一齊編出一首動人的生命樂曲。

Monday, September 26, 2005

EMPTY

中於~ 一輪風波後... 我返到LA了...

仲記得返到黎第一天晚上... 好奇怪地... 會LOST CONTROL咁喊... 唔知原因... 唔知自己諗緊咩... 只係自己會NON STOP 咁CRY... 果種感覺...好奇怪..好恐怖... 個人好似好EMPTY... 唔BELONGS TO 自己咁... 幸好... 有老公緊緊地攬住我... 不過...佢話我喊會令佢心UP... SORRY... 我都唔想GA... 我都唔知點解會咁... 可能係... 我O係HK的UNHAPPY THINGS +我對我FAMILY 同朋友GEI不捨+ 我令老公一個人O全LA的痛苦= 我的痛苦.... CRY....

有時真係好矛盾... 到底自己應該點... OR// 我點先可以開心D? ....
今日... 老公返工了... 自己一個人O係屋企... 有一種好空的FEELING...我諗就好似我O係HK時...我老公GEI FEELING... 一個人.... 原來可以咁驚... 咁EMPTY... 但如果我STAYO係HK... 我老公一樣咁痛苦... 點先會係最好呢...

唔想喊呢... 好辛苦... 我真係好怕自己喊... 喊完個人好辛苦... 不過點解我CONTROL唔到... 到底係唔係我自己....

1 Comments:

Post a Comment

<< Home