╭★ 彩虹狂想曲 ☆╯

希望大家可以幫我一齊編出一首動人的生命樂曲。

Tuesday, September 27, 2005

....受唔住了

今朝... 老公出門後我就不停喊...喊左幾個中...... 好累好辛苦...


又要老公同友人擔心...sorry

所以...同老公要求今日咩都唔做... sleepsleepsleep... 等自己唔好諗咁多...收拾心情...

希望我gei lost control gei 情緒... 可以快d平靜下來... 振作起來...

喊係無用gei... 只會令自己更傷心... 我明...但我可以點...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home