╭★ 彩虹狂想曲 ☆╯

希望大家可以幫我一齊編出一首動人的生命樂曲。

Thursday, September 01, 2005

各卡通人物的下埸

各卡通人物的下埸

《Hello Kitty》

因為沒有口進食 所以經常營養不良

《Qoo 酷兒》

因為經常飲果汁 於是導致肺積痰

《Minna No Tabo 大口仔/大寶 》

因為經常張開口 用口呼吸 結果肺積塵

《比卡超/皮卡丘》

經常發電 令體毛燒焦 出現嚴重脫毛情況

《小熊維尼 Winnie the Pooh》

罕有蜜糖熊 擔心成獵殺目標 壓力過大 開始出現思覺失調(即精神分裂)

《加菲貓 Garfield》

在角色上 需暴飲暴食 故有潛在的血管閉塞危機

《史諾比 Snoopy》

經常幻想自己是飛機師 開始有小小妄想症的頃向

《賓尼兔 BUG BUNNY》

甘筍未洗就吃 所以牠經常生蟲

迪士尼唐老鴨》

因角色所限 說話故作不清(鵝公喉) 所以牠開始失去了正常的發音能力

《龍貓》

多睡少運動 一看就知道有癡肥

《麵包超人》

經常換麵包頭 所以會經常性嚴重失憶

《櫻桃小丸子》

愛哭的小女孩 因之以經常眼袋紅腫

《小新》

偏吃 不吃青椒 營養不良

《賤兔》

經常扮狗有輕微精神失調多重人格

《小叮噹》

後來沒電等大雄長大為止才有電用
_______________________________________

5 Comments:

  • 回"各卡通人物的下埸" :
    嗯~~咁睇黎卡通人物都冇咩邊個好下場喎...都幾慘~~佢地有冇D開心D既下場嫁?

    By Blogger ~我只係蛋散~, at 8:32 PM  

  • This comment has been removed by a blog administrator.

    By Blogger ~我只係蛋散~, at 8:34 PM  

  • 回Emily:
    如果你淨係留言﹐係好似唔需要開個account個喎... :p

    By Blogger ~我只係蛋散~, at 8:35 PM  

  • re: 我老公 同emily

    我個blog 唔係比你地argue~~~ haha~~

    btw< 我好掛住老公呢~

    By Blogger 彩虹~RainBoW~, at 6:29 AM  

  • 小新淨係挑食之嘛
    但成日都有俾父母逼住食青椒ga..
    所以
    小新係無營養不良的。。。

    (小新的頭號fans的抗議)

    By Blogger 睡 公 主, at 6:55 AM  

Post a Comment

<< Home