╭★ 彩虹狂想曲 ☆╯

希望大家可以幫我一齊編出一首動人的生命樂曲。

Wednesday, September 28, 2005

返黎第4日了...

不知不覺... 原來我返左黎4日... 原來我已經喊左咁多日...

尋日同自己講過... 我唔可以再喊... 我要振作... 我明白喊係無用... 要站起來... 不過... 我真係做唔到...

今朝...6點幾醒左... 就喊...

我真係唔想喊.. 我知我明... 仲要令老公心痛..不過.... 我今次唔知點解... 說服唔到自己... 我真係好需要老公同我的屋企人...

我有一個好好gei老公... 一個會為我分擔...care我的老公... 多謝佢昨晚陪左我成晚..陪我chat... 令我可以張我諗gei同唔開心gei都講出黎... 係舒服d... 不過...

老公... 你比我gei offer 無錯係可以令我完成返hk gei 想法... 不過... 你同我屋企人一樣重要... 你叫我自己返hk... 我地辛苦d... 分開幾年... 到時...我如果o係hk... 一樣會有宜家gei問題... 只不過個主角係你唔係我屋企....

好痛苦... 最痛苦gei係點解幾個月前當我地有資金... 我waste左個opportunity... 令你咁辛苦要有2架車... 無哂$... 仲要日日咁大pressure... 對唔住..... 呢個亦係我其中一個心結... 對唔住..... 我無權再去choose/.... 因為係我做成今日gei situation... 我幾個月前無諗過自己咁需要佢地... 因為有你就夠... 我知佢地想我好... 一定會想我讀完書... 不過...今次... 睇到阿婆佢地gei年紀... 好驚...好驚佢地會...

對唔住...我真係比人寵壞了... 我根本係一個好倚賴屋企gei人... 咁可以點... 可以點改..... 我都唔想咁辛苦... 不過... 我真係好掛住佢地... 3年時間..真係好長呢... 真係好驚老人家捱唔過... 但我又唔可以無左老公o係我身邊... 我好自私... 不過又可以點.. ..

我好多野都好明白... 但偏偏我真係站不起來....

神呀~!!! help!!!11

1 Comments:

Post a Comment

<< Home