╭★ 彩虹狂想曲 ☆╯

希望大家可以幫我一齊編出一首動人的生命樂曲。

Sunday, August 14, 2005

To 老公: 沒有你在身邊的第2天

今天... 天氣有點冷...

一早起身... 有一種萬無目的的感覺...
記得mum話今日不如去palm spring~ 所以...我一早9點就起床... 不過最後... 佢話去car wash 同walmart... o係home食左yesterday lunch食剩的米粉~ 等mum回來~
之後... puente hills mall之旅~ 有收獲呢~ 老公都有份~ 我仲買左2個brabra~~hehe~ 之後同mum去99 and 高登... -> 返屋企...

返到屋企... 無野做... 2個人... 好悶呢... 無左老公o係我身邊陪我睇tv... 好無興趣...
今天... 有點累... 可能係天氣的映向吧... 好想早點休息... 10點多... get ready去訓...

訓唔著... 點解仲未聽到老公tum我去訓的聲音...
打返hk...搵人陪我傾下計... but... 搵左一個唔oo岩的人... 我mum... 同佢講完之後... 有人好down...好唔開心... 我expect左會係咁... 不過我已經好多個月無同佢講野... 好想打比emily... 不過...佢返緊工...唔想disturb佢... 好想有人陪下我... 聽我講我有咩唔開心... 點解老公仲未野比我... 係咪有咩事... or... 個傻豬唔小心訓左... 就好似有一次... 打比佢成晚無人聽...原來係....訓著左... 果次仲攪到我好大好大雨咁開車由santa monica 去west covina 搵佢... 不過今次... 我無可能去vegas 搵佢...

好彩/... 仲有一個好好gei男人... joe會同我講2句..陪我等佢tel...

1點多了... 都無回音... 唔想不停打比佢煩佢... 但又好worry... 唯有send個sms同佢講... 我一直等緊佢...

呢種feeling 好熟... 仲記得7年前同jackie一齊... 晚晚等佢打比我同我講佢訓等到3,4點... 自己唔訓...就係等一個講幾分中的tel... 呢種feeling好恐怖... 但我就係咁gei人... 一個要等到我心愛gei男人同我講叫我去sleep...and佢都sleep我先可以安安樂樂咁訓的人...

1點15分... 佢打比我了...
原來o係個tel收唔到...vegas下大雨...so 打唔到tel....
聽得出佢都好worry... 不過... 個feeling好似發緊夢咁... 聽到佢講... 好似唔知比咩response 好...
最後... 我地argue... 好不愉快地... 收左線... 打左好多次... 點都好..好想佢tum我去訓... 可惜...

不知不覺...已經第2朝9點... 佢sms我... 到最後... 見到佢野的"我愛你"... 個心好似定下來... 果個六神無主的自己... 有返d意識... 做返一個正常人...

不過... 我同自己講... 我要學識唔好太需要你...倚賴你... 我唔想你辛苦... 怕你覺得無自由...
我同你唔同... 我愛的人就係我一切... 有佢o係身邊我先可以定下來.. 我係一個好無自信的人... 我唔信男人... 我唔信愛情係永恆... 我只會覺得... 男人太自由...就會好似我dad咁... 我就會做我mum的影子... 一個又lonly又可憐的女人....

老公... 我真係好愛你...
你會原諒我ma?

2 Comments:

  • 理性時﹐
    做回他要的成熟的角色
    為他著想
    關心他﹐體諒他﹐包容他。
    感性時﹐
    為所欲為地做自己想的
    說自己想說的。。。
    但﹐
    有時
    只要打開自己的心防
    給多點自由又何妨﹖
    男人有時要的是一點點私人空間
    並不是出去拈花惹草
    而是要屬於自己的一點點自由
    給他吧。。。
    因為束縛都是要適可而止的
    不然的話會有反效果噢
    你不想他日後厭惡你吧﹖﹗。。加油﹗﹗﹗
    anywayz,
    祝你們幸福 ﹔)

    By Blogger 睡 公 主, at 7:05 PM  

  • 傻妹...唔開心要打比wing wing...
    我會擔心你的說!!
    唔...就黎可以見到我的bow bow...
    好期待...

    By Anonymous Anonymous, at 4:23 AM  

Post a Comment

<< Home