╭★ 彩虹狂想曲 ☆╯

希望大家可以幫我一齊編出一首動人的生命樂曲。

Tuesday, August 23, 2005

回到HK的第1天

早上7點幾... 終於到了HK ITERNATIONAL AIRPORT... 有一種好陌生的FEELING... 可能係... 今日...O係呢一年多以來... 第一日無老公O係我身邊陪住我咁返HK///

仲記得上年7月返HK之後...我地分開3個WEEKS... 都好辛苦... 記得果陣老公日日SEND EMAIL比我...好TOUCHING呢.. 之後12月你要返HK... 就算無$都想SOLUTION要同我一齊返去... 我永遠都唔會忘記... 12月24日... 有人向我講"你可以嫁比我MA?!" ALTHOUGH 唔係OFFICIAL...不過就咁我就應承了... 而我... 因此有一個咁好咁SWEET的老公...

O係AIRPORT//// 同老公講BIBI AND LOVE U 之後// 有一個女仔同我講" U GUYS ARE SO CUTE!~ I AM JEALOUS" ...我好SUPRISE~! 好開心... 因為我地對對方的愛... 其他人都可以FEEL得到...€

老公...SORRY呀... 今次... 我一個人離開返左HK... 令你咁辛苦.... 我真係左右做人難... 我希望你明白~ 我永遠都O係你GEI~! 我地仲有一生一世我時間愛對方~ 照顧對方... BUT...FAMILY... 可能/// 我想O係有機會之下... 陪佢地多一點...

我愛你~! 有係O係我一生的福氣

3 Comments:

  • 丫~我妒忌耶...
    怎麼一句都冇我份的?!...> <"

    By Anonymous Anonymous, at 7:39 AM  

  • 我都好明白﹐不過呢一年裡面﹐我既生活一早已經唔再係一個人﹐而係我地既生活。 果日自己一個人離開機場﹐真係冇辦法形容﹐好似係身體裡面有野被撕開﹐好空既感覺...

    By Anonymous Anonymous, at 9:22 AM  

  • 傻老公~ 我真係覺的好開心好幸福呢€

    wingwing~~ i love u~~!!!

    By Blogger 彩虹~RainBoW~, at 5:06 PM  

Post a Comment

<< Home