╭★ 彩虹狂想曲 ☆╯

希望大家可以幫我一齊編出一首動人的生命樂曲。

Tuesday, August 23, 2005

回到HK的第2天

今天~ 可能係時差的問題... 我6點就醒左了...

send左個message比老公~ 擔心佢無飯飯食呢... (無左老婆煮gei飯飯)

傻豬尋晚打黎問我唔係叫佢起身咩... 不過.. 我訓著左... 聽到老公好disappointed 同worry gei 聲音... sorry呀老公~!!! 

我個愛人wingwing 超好呢~!! yesterday中午就打比我~~ 仲叫我sat 食飯飯~  sun去ocean park~!!! 你永遠都係我好姊妹~!!! 永遠都記得bowbow~!!! 

今日~ 無咩plan~... 又要對住我個阿媽... 唉~! 

佢同老豆尋日又argue... 一d好少gei事... 就係換id card要等/or not... 之後阿媽仲一個人走左去... 我同阿婆and aunt o係度等以為佢去左washroom./.. 唉~! 

好worry... 唔知係唔係marry耐左就係咁...

6 Comments:

  • 傻妹﹐呢D事同結婚耐唔耐係冇關係﹐而係在於佢地之間有冇好好咁溝通﹐咁當然﹐我地身為旁觀者會比較明白: 旁觀者清嘛

    By Blogger ~我只係蛋散~, at 9:24 PM  

  • 希望我地唔會係咁啦...
    我要永永遠遠開開心心~~ 愛對方..... 真誠地愛對方~!!!

    By Blogger 彩虹~RainBoW~, at 3:44 AM  

  • 救命~~~~~
    原來這個BLOG已經成了你們的
    “情話綿綿發布站”
    雖然非常非常感人。。。
    但突然覺得有D D 凍~~~~~

    By Blogger 睡 公 主, at 6:21 AM  

  • 哈哈, “情話綿綿發布站”, 我中意呢个名...NICE!!

    By Blogger ~我只係蛋散~, at 4:45 PM  

  • ~~暈~~

    By Blogger 睡 公 主, at 6:06 PM  

  • hehe~~~ One more time~\

    I Love u honey~~~HAHA

    By Blogger 彩虹~RainBoW~, at 6:44 PM  

Post a Comment

<< Home