╭★ 彩虹狂想曲 ☆╯

希望大家可以幫我一齊編出一首動人的生命樂曲。

Saturday, August 13, 2005

TO 老公: 沒有你在身邊的第1天

從認識到玩在... 除了我們剛認識時我返hk3個星期之外... 我地都無分開過... 仲記得就係果次分別3個星期後... 你都唔想同我分開... so 返hk都買埋機票同我一齊返去... 好感動呢... 你令我feel我 你就係我生活中的男人... 一個好愛我好錫我gei男人... 

但今日... 你因工作要出差了... 唔係一個好far gei地方... las vegas... 不過無你o係我身邊... 好凍... 真係好想take a flight 去搵你... 聽唔到你的聲音... 好擔心你呢... 第一日已經咁難過... 仲有幾日...點算呢... 

月底我就可能返hk一個月... 一個月... 咁... 

老公... 我真係好愛你呢~~ 

0 Comments:

Post a Comment

<< Home