╭★ 彩虹狂想曲 ☆╯

希望大家可以幫我一齊編出一首動人的生命樂曲。

Thursday, August 04, 2005

感動呢...><

好耐無同我個dear wingwing 傾計了... 之前又返學又返工... online 時間都少好多... 個com 又short short 地... 成日lost 左佢個diary add... 好似唔多知佢gei近況咁... sorry...

今日... 打左比佢~~ 同佢講生日快樂... 好開心呢... 永遠同佢講野gei feeling 都係咁close~~ 我就連自己最近的一個無其他人知~~only 我老公and佢family gei secret 講佢知... 講左出黎舒服好多~~~ thx wingwing~~~ 不過我唔會比你諗果個3年後擺完洒生個bb比你做契媽如願以償呢... 做媽媽好辛苦的呢~~ 都係你快d搵個好人家~~嫁左lor~~~ 生個比我玩好過啦~~~hehe~~


coped from wing's diary:

傷我或是害我都慘不過 教我記得一起幸福過 情願我聽不清楚 當時誰人口口聲聲不會掉低我

傻妹~ 唔好再諗咁多~~ 記住~ 做人一定要向前看~ 男朋友同搵工一樣~ 你睇~ 你個傻妹成日轉工~ 係咪一份比一份好~ $ 又多d~ 去做marketing 又可以比你try 下other fields o岩唔o岩你~~
男朋友都係一樣~ 我sure你一定會搵到一個更好更好的~

點解我可以sure~~ 因為我知道wingwing 會從每次失敗中學習~ 佢每一日都在成長~ 佢會越來越有魅力~ 越來越知道自己想要咩~ 越來越成功的~~

記住呀~~ 朋友永遠都唔會 掉低 你ga~~ 知ma~~ bowbow 永遠都會同你看同一個太陽 and 月亮~ 陪住你ga~~~

最後~~ 用左好長的時間把佢呢大半年的diary睇完~~~ .... o係朋友立場... 有d 心酸and心痛~~

但又好開心~~ 因為我個名o係 個傻妹diary出現好多好多次~~ 好多謝你一直無忘記我~~ 而且仲會好miss我 ~~~ 好感動呢~~~!!!

返黎hk 好好陪住你~~~:)

2 Comments:

  • 我掛住bow bow...係因為bow bow同我一樣...無時無刻都掛住我...

    我知道你同我一樣...我地都咁愛對方的耶~~

    跟你那一小時的通電...是我二十二歲生日最好的禮物...

    有你...我再沒什麼撐不住了...你永遠是我背後最強的後盾...

    我愛我的寶寶!!...

    By Anonymous Anonymous, at 7:49 AM  

  • 係唔係真ga~~ 唔好tum 我開心wor~~你知bowbow好易tum ga 啦..... <-我咁笨...

    hehe~~ 聽到你把聲... 我個心真係即刻定下來...

    so 我decided~ 會打多d比你~~
    once a week~~

    love u

    By Blogger 彩虹~RainBoW~, at 12:50 PM  

Post a Comment

<< Home