╭★ 彩虹狂想曲 ☆╯

希望大家可以幫我一齊編出一首動人的生命樂曲。

Tuesday, August 02, 2005

幸福新生活的開始

回想起...

2003年6月19日~
我來美國讀書的落機日... 來到呢個咁陌生的地方...好驚... 好掛住我的屋企...同時好擔心佢地...


2004年6月10日~

係一個好有緣的機會下...我認識了他...
第一次見到佢...已經有一種好親切gei感覺... 就好似...一見如故...

2004件6月11日~

o係msn遇見佢... 終於有一個人會陪我睇Garfield The Movie 呢d咁小朋友gei戲...

2004年6月13日~

佢由west covina來到santa monica~ o係我屋企飲過我剛在saturday摘回來的spinach所煮的湯...看過一會兒的LAKERS PLAYOFF... 我們到了3RD ST~ PACIFIC PARK~ SANTA MONICA BEACH... O係一個好微妙的情況下... O係我生命中就多了一個好重要GEI男仕出現...
而O係呢一晚... 我遇到了第一個要陪我直到我訓著先離開(而且一點不"鬼"企圖都無)的男人...


2004年12月25日~ MERRY CHRISTMAS~

一個入世未深gei女仔€ 一個仲未學會做一個好老婆GEI女仔...居然有人很勇敢地向佢求婚...
O係HK的呢個CHRISTMAS~係我最難忘的... 有好多第一次... E.G... 第一次BRING男朋友返屋企見家長...

2005年2月5日~ 一個新生活GEI開始~

從呢日開始... 我的世界再唔係我一個人...路唔再係我一個人走... 而係"US"了...

老公... 我愛你~~!!!
我知我唔係一個一百分我好老婆... 不過好多謝你一直以來對我GEI FORGIVENESS... LOVE... AND CARE...
我相信... 只要我們一齊努力... 互相愛對方... 以後的路一定會越來越平坦... 就算有幾崎嶇... 你都會陪我走的.... 係嘛€?!

1 Comments:

  • 傻妹, 你既世界一早已经吾系一个人嫁啦~ 不过以前吾会好似依家咁, 真真正正一齐生活,呢条路真系好难行, 不过每次见到你岩岩训醒个样, 就会好满足, 系一种无形既满足感, 有种讲吾出既感觉, 不过我真系知道, 我都系好爱你~~

    By Blogger ~我只係蛋散~, at 11:25 AM  

Post a Comment

<< Home