╭★ 彩虹狂想曲 ☆╯

希望大家可以幫我一齊編出一首動人的生命樂曲。

Thursday, August 18, 2005

TO 老公: 沒有你在身邊的第4天

一個講到4點幾的電話...令我一睡就睡到2pm... 好耐未試過咁平靜地好好睡一覺.... 起身的時侯.... 真係有一種好refresh的感覺呢....

太精神了.... 所以我決定... 要去las vegas... 比老公一個suprise...

我知道... 如果佢知道我會去搵佢...佢一定會stop我... 因為佢last night 講過佢會好worry我一個人o係vegas or drive... 佢會好worry abt me... 佢想我stay at home... 咁佢唔使咁worry...有 mom take care我... but... 我真係好掛掛佢呢... 所以... 馬上check hotel.... 30mins之內... book hotel..pack 好野.... 出發~!!!!!!!

3個小時...一口氣開3小時...一個人.... 開住車... 心諗住要有6點去到vegas~ 完成老公之前gei白日夢...-> "唔知會唔會見到老婆o係個booth行過..." ...... 可惜當我出exit的時候.. 我個smart老公好smart咁諗:"點解我老婆又係開緊車 ? 打親比佢都係開緊車..." ///// 唔可以比到果個suprise佢...

不過好記得... 當我pass primm valley 的時候...記得我地以前gei las vegas trips... 好開心... 亦知道... "好快就到了~!!!"

入到town.... 好似有一種發緊夢的feeling... "i made it!!!" <- 自己都好suprise.... 一個平時唔中意開車的人... 一個人開幾個小時車.... 去換一個令老公開心gei suprise... 係咪好傻...!?

唔係... 因為o係vegas陪老公呢2日... 好sweet 呢~!!!!!!! 仲....買左好多野...(sorry 老公...)hehe~~

不過可以幫老公message佢返工gei 疲憊... 好滿足呢~!!! hehe~~~

1 Comments:

  • 呀~幸福得我有點妒忌耶...
    anyway...見到幸福的bow bow...
    wing wing好開心...

    By Anonymous Anonymous, at 4:27 AM  

Post a Comment

<< Home