╭★ 彩虹狂想曲 ☆╯

希望大家可以幫我一齊編出一首動人的生命樂曲。

Tuesday, August 16, 2005

TO 老公: 沒有你在身邊的第3天 (續)

一個報平安的電話... 變成了... 不太愉快的電話... 但幸運地... 我地解決了我地之間一d一直都有gei問題... "如果由兩個人-> 一個家"

幾個小時的通電... 令我地明白大家... 呢個電話... 雖然都有d好傷害大家的content... 但finally... 我更加相信...更加愛對方... 最重要地... 了解對方多一點...

電話的最後內容... 好甜...好開心呢...

老公/ 我愛你...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home