╭★ 彩虹狂想曲 ☆╯

希望大家可以幫我一齊編出一首動人的生命樂曲。

Monday, August 15, 2005

TO 老公: 沒有你在身邊的第3天

今日/// 做左d好無聊gei野... 幫我間room take pics~~ haha~~ 真係好無聊€ 不過有人話要睇... 無辨法啦~:)

今日... 你打多左好多tel比我... 唔知點解..我反而有一種煩住你gei feeling... 講左咁耐air ticket 同我屋企gei野... sorry呀... 你應該concentrate去做野...

今日gei你... 突然好responsible... 去邊都話聲我知... 多謝你~

十點幾了...你應該累了... 希望你今晚可以好好休息...

永遠o係你心中的老婆上

0 Comments:

Post a Comment

<< Home